Translate

maanantai 28. lokakuuta 2013

Vanhoja väkerryksiä

Tässä on jotain vanhoja väkerryksiäni joita olen vienyt lahjaksi tai tuliaisiksi.
Minä kun tykkään käsitöilläni ihmisiä kiusata ;)


Tässä vanhan puisen kehyksen olen ensin vahannun kynttilällä ja siihen päälle olen vetänyt valkoisen maalin jonka annoin ihan pikku hetken kuivua ja sitten viinipullon korkilla hinkutin puoliksi kuivunutta maalia. Kuvan kohdalle laitoin vanhan pienonopetuskirjan sivun ja liimasin paspartoohon kukan. Joku vanha muovikukka jostakin, miestä lie.
Eräälle pienelle tytölle lahjaksi jonka nimi on Lilja :)
Lasten kirjain palikat joista kukaan ei ole koskaan välittänyt mitään.
Otin ja hioin ja maalasin päälle ja permanent tussilla kirjoitin kirjaimet. Voila!
Sisustuspalikat.
Näihin voi myös tulostaa kirjaimet jos haluaa.
Tuliaisiksi ystävälle.


Tämä pikkiriikkinen vanerilaatikkohässäkkä on tullut joulukoristeiden mukana, joulukoristeet olivat siis tälläisessä paketissa ja muovi päällä.
Tähän vaan sopiva paperi tapetiksi taustalle ja mitä ikinä löytyikään kaapeista ja sitten "hauska taulu" yhteen lokeroon.
Fiftari ystävälle tuliaisiksi.

Näihin olen vartavasten ostanut langat. Novita lehdessä oli ohje näistä.
Tähän on siis käytetty keskustaan huopanen lankaa ja virkkauslankaa pitsiin.
Omaan käyttöön piti tulla pannunalusiksi, mutta menee meidän käytössä kyllä heti likaisiksi.
Odottavat siis vielä kaapin perällä omistajaa.

Ja tästä pitäisi loihtia pian Halloween koristelu...

Jännityksellä odotan itsekkin mitä saan aikaan vai saanko mitään ;)
Varsinkin kun olen tätä mallia: tehdään kaikki hiki hatussa viimeisenä iltana.
Nyt hommiin jos vauvalle käy! Suattaapi olla, että sitä taas silmät ristissä yöllä liimaillaan jos neitokainen päättää, että asianlaita on näin.

Mutta kun mua vähän väsyttäisikin. Saako mennä nukkumaan?
Jos olisin rikas, palkkaisin jonkun järjestämään Halloweenin ja somistamaan teemaan sopivaksi...
Tai en sittenkään, kaikki ilo koko juhlastahan olisi tipotiessään ;) Juhlien järjestäminen on ihanaa..

Suunnittelemaan taas..
Pus pus 
Fanny

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti