Translate

keskiviikko 30. lokakuuta 2013

Fashion by passion

Mieleni teki vähän koristaa kynsiä.

Löysin tälläiset ja päätin kokeilla osaanko leo kuviota luoda kynsiin.
No jee, osasinhan minä, reipas tyttö :)
(tap tap, taputtaa itseään päälaelle)

 Ylemmässä kuvassa kynsilakat ovat työjärjestyksessä vasemmalta oikealle.
Ihan hauskaa, kun ei jaksanut tehdä mitään luovempaakaan. 
Lakkojen välissä piti aina vähän kuivatella muuttaa se meni ihan siinä elokuvan töllötyksen ohessa.
Iltaisin kun muutenkin on niin zombie, että eipä nuo asiat koskaan ripeämmin luonnistu joten pitkät tauot lakkausten välissä olivat ihan omiaan mulle ;)

Leoparditunnelmia TAAS kerran haeskelin rakkaan ystäväni googlen kuvahaun avulla.
Bettie Page <3



BTW löytyi siinä pyöriessä myös tälläinen englannin kielinen saitti:
...Ja kyllä paljon muutakin ;)

Kävin äsken tyttäreni kanssa hakemassa yläkerrasta kaipaamiani asusteita, aarteitani :)
Kun ma lahden lenkille... eiku siis juhliin, esimerkiksi vaikka vieraana häihin tai ensi vuoden oscar gaalaan ;)
Minulla on valmiina asusteet. Minulla oli valmiina nämä asusteet jo viime häiden aikaan joissa olin vieraana, mutta harmikseni minulla ei ollut sitä vartaloa tai sitä pukua jota olen mielessäni suunnitellut näiden asusteiden kaveriksi/kanssa sopiviksi.
Nämä sopisivat parhaiten talvi häihin. Tosin sitten tarvin myös valkoisen tai harmaan turkiksen.
Se on laitettu hankittavien listaan.

tämä kaunis huivi kietoutuu koristamaan kaulaani ja talvihäissä tietenkin hieman lämmittämään

Tämä on iltalaukku jota olen kerran jo käyttänytkin, just love it! <3

Pikkupussukka päältä päin.

Pikkupussukka, sopii rahoille tai meikeille :)

Ja tämä ihanainen hattu <3
Ihanaisen tyttäreni päässä.

Mulla on iso nenä!
Mutta ei se ollut esitettävien listalla, vaan tämä hattu edestä :)
Ja tähän kaikkeen siis kuuluisi hopeinen iltapuku.
Jotenkin mallia tämä:


tässä olisi sitten päällle se turkis

Jos ihmettelette, miten minulla on kahden pienen lapsen äitinä aikaa kirjoitella blogia ja surffata internetissä katsomassa kuvia.
Kerron teille ne salaisuudet jotka piilevät tämän takana :)
  1.  Kirjoitan blogia osissa, aina n. 5 min kerrallaan jos joku joskus nukkuu tai on tyytyväinen
  2. En käytä vapaa-aikaani kodin siivoamiseen, se siivoutukoot itsestään!
  3. Pesen pyykin yöllä, ripustelen aamulla. JOS MUISTAN!
  4. Olen kotona AINA, paitsi jos on jotain menoa
  5. Minulla on internet myös puhelimessa jotta voin sopivan tilanteen tullen selata kuvia myös puhelimella.
  6. Teen nopeaa ruokaa, mutta TERVEELLISTÄ!
  7. Minulla on pöytäkone puoli päivää auki, mikä mahdollistaa aina sopivassa välissä tutkailun ja bloggailun.

No mutta se siitä tällä kertaa, pupsit heräs, taidan mennä niiden kanssa leikkimään ;)
Ja jos ihmettelette mitä teen kaikki päivät lasten kanssa, minun täytyy siitä ottaa joku päivä videopätkää!

PUS <3 PUS <3
Fanny

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti