Translate

tiistai 29. lokakuuta 2013

Muutosten tuulet!

Tässä olen viime kesältä. Harmittaa, että hyvät juhlakuvat meni ihan pilalle koska olin noinkin turpea...

Tässäpä sunnuntailta!
Näiden kuvien välissä on 4 kk.

Puoli vuotta sitten.

Elokuussa eli 3 kk sitten.

Nyt.

Ylläolevan kuvan huppariin kuuluu asukokonaisuuteen sopivat sukat ;)

Nykypäivänä ennen meikkiä (hui, näytän ihan mieheltä)...

...Meikin jälkeen. En enää muistuta maskuliinista sukupuolta ;)
Ja miksi nimeni on TAKKU?

Äiti
tytär
Onkohan meillä sama hiuslaatu :D

Arkimeikki:
tähän lisäksi saatan vielä punata huulet mutta harvemmin.

Pakko oli näyttää ihku meikkilaukkuni jonka olen saanut ystävältäni vuosia sitten tuliaisiksi Tallinnan laivalta.



 Iltatukka, iltameikki ja iltavaatetus:
tukka
meikki ja vaatetus
No tämä viimeisin ilta tukka-meikki-vaatetus ei ehkä pidä paikkaansa jos voitte uskoa :D
Oli vain ihan pakko.
Oikeastaan kun minulla ei ole iltameikkiä. Olen joka paikassa joka tilaisuudessa saman näköinen.
Minulla ei oikeastaan ole iltatukkaakaan.
Samanlainen aina.
....Paitsi niinä päivinä, lupauksestani huolimatta olla tyylilleni uskollinen, joina en jaksa panostaa ja kuljen verkkarit ja lenkkarit jalassa ja t paita päällä sekä tukka vaan miten sattuu ja silloin se on aina kiinni.
Enkä silloin meikkaa. Ja niitä päivä on usein. Onneksi me asutaan täällä maalla!
Olisiko mitään ehdotuksia iltameikin suhteen?
Lakkasin jo vuosia sitten käyttämästä luomivärejä. Ne ei vaan sovi minulle, eikä erittäin rasvaisen ihoni takia pysy luomissa vaan ruttaantuu rakoon. Siitäkin huolimatta, että olen kokeillut kaikenmoisia kalliita primereitä meikkien alle.
Olen myös käynyt kestopigmentoimassa rajaukset silmiini juurikin tämän rasvaisen ihon takia. Ettei sitten tarvitse kirota sitä että lineritkin on pitkin poskia. Harmi vain ne eivät ole tarpeeksi paksut minun mieleeni, ja ovat myös luistelemassa lipettiin minun ihostani.

Kuva rajauksista ilman lisävahvistusta, vähän haalueat...


Lopuksi taas esittelen teille mitä olen joskus saanut aikaiseksi.
Eräälle vauvalle ristiäislahja

Eräs koulukaveri pyysi minun piirtämään tälläisen kortin, ja sitten minä reipas piirsin

Sain luvan sisutaa edellistä (vuokra-asunto) asuntoa miten haluan ja halusin sinne tälläisen tapetin. Sitten tuunasin tuollaisen ikkunan.

Nappasin joskus koulusta tälläisen kuvan.
Hassu, eikö?
Puu kasvaa muovisen kasvihuoneen muovien välissä.

Tyttäreni haluaa pukeutua spidermaniksi Halloween bileissä, joten nyt sitä pukua väsäämään.
Arvaattekos mikä minä aion olla?

pus pus
Fanny

1 kommentti: