Translate

torstai 9. tammikuuta 2014

Looking goood!

Minä reipas tyttö tein harjoitus meikin sekä kampauksen.
Taputan siitä hyvästä itseäni päälaelle. Tämä siksi, että meinasin luistaa koko hommasta ja mennä nukkumaan. Väsytti niin vietävästi, että meinasin simahtaa vessaan kiharrin kädessä. JA varoituksista hulimatta tökkäsin sen sweet bebani juuri maalattuun oven karmiin. Hups, ihana yöpaitani onkin maalissa.
No hällä väliä, kun kerran sain jotain aikaiseksi painavista silmäluomista huolimatta.
Tässä on tulos:

Mikä puuttuu? Väsymys teki tepposen.

Piti laittaa hieman kauempaakin kuva jotta voitte ihastella aivan ihanaa yöpaitaani.
Taisitte olla niin kiireisiä ihastellessanne yöpaitaani, ettette huomanneet lainkaan kuinka minun huuleni olivat kalpeat. Puna siis unohtui täysin.
Tässä vielä pieni lisäys, siis:

Tietenkin piti jotain ilmettäkin väsätä, tässä paras.

Harjoituskampauksesta ei tullut ihan sitä mitä suunnittelin, mutta siitä tuli kiva.
Otsatukka onnistui aivan loistavasti, niin loistavasti, että olen oikein ylpeä onnistuneesta suorituksesta.
Jos en kerkiä ennen lauantaita enää harjoitella niin täytynee tyytyä tähän. Toivottavasti lauantaina olen yhtä taitava. Ja sitten jännittämään. 

Minä menen pesemään maskin pois ja sitten nukkumaan, menkää tekin. Hyvää yötä!

Pus pus 
Fanny

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti